Traim intr-o perioada in care se pune un accent din ce in ce mai mare pe aspectul unui om si cei mai multi isi doresc rezultate rapide intr-un timp scurt. O transformare pe cale naturala necesitata timp si constanta.

Insa in meseria mea aud in fiecare zi „nu mai pot”, „este prea greu”, „ma doare” etc

Asa ca m-am decis sa va vorbesc despre durerea din timpul antrenamentelor.

Cum sa treci peste pragul de durere din timpul antrenamentelor? Va dau astazi 3 sfaturi, pe care le aplic chiar eu:

 

1) In comparatie cu alte dureri, durerea de la sala este temporara. Fii constient ca doare cateva secunde, strange din dinti si incearca sa suporti durerea! Imediat ce ai terminat exercitiul, corpul tau te va „recompensa” cu o senzatie placuta.

 

2) Vizualizeaza produsul final, cum vrei sa arati! Te va ajuta foarte mult sa te motivezi si „drumul” pana la obiectiv nu va fi atat de greu.

 

3) Transforma durerea in placere! Asta este unul din factorii care fac diferenta intre cei care au rezultate cu corpul lor si cei care nu au, pentru ca renunta.

Am vazut cu totii oameni care si-au transformat corpul, oameni care au slabit foarte mult sau oameni care au un corp demn de zeii greci.

Intrebarea mea este: credeti ca este usor? Nu e! Deloc! Si ei au avut dureri in timpul antrenamentelor, doar ca au stat mai bine la capitolul psihic, nu au fost „sensibili” la durere si asta a facut diferenta. Ei au ajuns la un nivel de „dependenta” (as putea sa o numesc) si se „hranesc” cu durere.

Ca sa reusesti cu adevarat, lucreaza cu tine la capitolul psihic. Si ca sa stai bine la capitolul psihic, ai grija sa mananci corect si sa te odihnesti.

Totul este legat ca un lant.

Si totul tine de tine.